Saturday, December 24, 2011

Alla luckorna!

 Wild Rose Hand Butter, egentligen den handkräms-serien jag gillar minst, men det är alltid bra med handkräm när man är för evigt dömd till hud som smular sig likt konfetti. Den här är egentligen till för åldrad hud, får för mig att det då måste vara bra för mig som har torr hud, för torr och rynkig är typ samma?
 Spray med granatäpple-och hallondoft, kan användas på kroppen, i rummet eller på sängkläderna. Luktar väldigt sött och gott men mer vårigt, nu vill jag ha mer tunga och kryddiga dofter.
 Rainforest Hair Butter for Dry Hair, mycket behövligt! Har fått så mycket bättre hår än jag haft, men det är fortfarande torrt och faller av i klumpar.
 Men gud, ÄLSKA! Tyckte det var lite för lite julprodukter i kalendern, älskar verkligen Candied Ginger Shower Gel, känner mig som en snäll liten pepparkaksgumma när jag kommer ut från duschen.
 Glossy Glossy! Får ångest när jag tänker på hur mycket läppglans jag har och det är så mycket kvar i alla, är sämst på att läppglansa mig.
 Moringa Milk Body Lotion, doftar gott och väldigt kvinnligt, har aldrig köpt från den serien själv men den har en väldigt härlig doft så det kanske man ska göra i framtiden? :)
 Kom på den briljanta idén att smörja in mig med messageolja, bebishy! Hoppas det håller i sig bara, en gång smörjde jag in mig med olivolja, först blev jag jättemjuk men sen sög den ut allt fett ur huden och jag krakelerade fullkommligt, blev bara en hög med hudflagor på vardagsrumsgolvet :(
 Blev väldigt förtjust i Spa Wisdom-serien, kommer definitivt köpa mer från den i framtiden, börjar tröttna lite på alla fruktiga dofter, känns lite fjortisaktiga.
 Coconut Lip Butter ♥
 Var typ "ÅH NEJ" när jag öppnade denna luckan, vet ni hur mycket fotlotion jag har eller?! Tycker det är jobbigt att smörja in fötterna för sen är man kladdig och går man lite på golvet så är det alltid något damm eller så som fastnar, äckligt. Fast jag borde ta bättre hand om fötterna, man skiter verkligen i det nu på vintern, sen springer folk ifrån ens monsterfötter i panik när man tar på sig sandalerna i vår. Jag vill ha fotbad!
 Mer olja, väldigt inne i det just nu, känner mig som en body builder när jag smörjer in mina abs efter dushen.
... och så lite mer Spa Wisdom.

Har ett par luckor kvar att lägga upp, och idag är det julafton och jag har fått typ VÄRLDENS bästa klappar från världens bästa pojkvän! Så exalterad över att skrytaktigt visa upp vilken löjligt generös kille jag har.

God Jul allihopa, hoppas ni har en fantastiskt härlig dag och tycker att Kalle är kul fast man sett det varje år, och om ni inte gör det så har ni i alla fall Karl-Bertil Johnsson att se fram emot senare, det kan man aldrig tröttna på! Nu ska jag hoppa in i duschen, klä upp mig i mina nya, snygga Jultrosor från Björn Borg och min lite-väl-slampiga-med-tanke-på-att-vi-firar-jul-med-familjen-klänning och sen åker vi hem till mina föräldrar. Har gjort iordning en grym julkorg till dem med massa julgodis, så jävla bra present tycker jag, är verkligen sjukt nöjd! Kommer såklart visa upp allt jag bakat senare. Men tycker att det är en väldigt bra present, att man hjälper till och tar på sig lite utav arbetet runt jul, sen älskar jag ju verkligen att baka också så det har varit en present till mig med.

No comments:

Post a Comment