Friday, December 16, 2011

Julfest, 9 December

Oj oj oj vad jag inte alls bloggat på senaste, har inte kunnat lägga upp någon "Dagens Lucka" då jag varit lite väl fet för att öppna kalenderluckor på senaste, jobbar på det, förhoppningsvis tillåter universum mig att få presenter på Måndag eller Tisdag igen, och tänk sen vilken presentkavalkad det blir då! Fett (haha) jobbigt om jag är jättetjock på Julafton och måste tacka nej till alla mina klappar :(

Var inte tjock när vi skulle på julfest förra fredagen dock, men sen gick det utför.
 Fatta att det är MINA ögonfransar?! Jag är typ avis på mig själv.
 Haha, ser ut som att jag har världens tits och minihuvud här. Har i och för sig minihuvud, men mina tuttar såg bara roliga ut för jag hade en sån "Free Bra" på mig, såg inte klokt ut, fick hela klotrunda tuttar. Nästa gång jag ska ha på mig något med bar rygg får jag fan tejpa mina nipples eller något, vill ju bara inte gå runt och se kåt ut, men jag vill inte ha skabbiga porrtuttar heller.
 Gud, älskar min ring och mitt Pèridot!
 Och älskar hur duktigt jag "smal-posade" här, ser nästa äkta ut.

Miao.
Så här har jag sett ut under veckans övriga dagar :)

No comments:

Post a Comment