Wednesday, December 21, 2011

See this? This is what I have to live with. I rub these bad boys with Kiehl's in the shower every morning. I haven't had a carb since 2004.

Igår åt jag en jävla massa pasta och mer än en halv burk glass (åt jag den glassen tillsammans med jordnötssmör? Fullt möjligt). Ser ändå ut så här idag, senaste tiden har jag ätit runt 800 kalorier de flesta dagar, och det resulterar bara i lussebullsparad på helgen, överätning, illamående, dåligt samvete. Onödigt. Bränner typ 1300 kalorier bara av att existera, tränar minst 4 gånger i veckan, jag kan ju fan äta vad jag vill! Inte så att jag bör äta glass varje dag, vill gärna fortsätta ha lika smärtfria tandläkarbesök som jag hade i måndags.

Har så löjligt ytliga problem med hur jag ser ut också, för jag trivs med min kropp och tycker att jag är snygg, jag är liksom mest missnöjd med vad jag väger (gud vad pinsamt om någon skulle fråga, det händer ju verkligen ofta), och min jeansstorlek och gud förbjude om jag inte skulle få plats i minsta möjliga storlek.

Sen håller jag rätt mycket på med det där som man absolut inte får göra - jag jämför mig. Hela tiden, med alla, tillochmed barn och skyltdockor. Blir så patetiskt glad när jag upptäcker att någon som verkade smalar än mig har tjockare mage eller större röv. Måste verkligen sluta med den skiten, det är destruktivt åt alla håll. Dessutom är det elakt, jag jobbar på att dluta döma andra människor, blir svårt att ställa sig neutral till andras kroppar om man ständigt jämför sig med dem.



- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment