Sunday, December 18, 2011

Från och med Lördag

 Uppe för att köpa pojkvänsfrukost (=lördagstraditionen; lyxiga frukostmackor till min kille och så lite Filip och Fredriks podcast medans jag går), de hade byggt färdigt cykelbanan utanför området där jag bor! Är väldigt tacksam över att bo i Sverige igen, börjar man bygga saker i Sverige så bygger man färdigt också, inte som på Cypern där det finns fler övergivna byggen än invånare :(
 Åkte in till stan och träffade min fina pappa, vi åt lunch på ett vegetariskt ställe som heter Chutney på söder, tyckte mycket om det, åt en jättegod halloumitallrik.
 Sen åkte jag in till stan och julklappsshoppade lite, skickar massa såna här bilder till Sebastian och bara "hint hint, jul snart ;)" GUD vad jag vill ha denna boxen! Så fin. Älskar presentboxar.
 Provade lite kläder på Topshop, vill ha just precis den här, size zero. Var lite väl tight, på nyår ska den sitta bekvämt.
 Min julaftonsklänning, lite väl sexig kanske, men snygg! Har ju strumpbyxor så klart så  allt för perverst blir det inte. Ser väldigt yppig ut, får för mig att en sån skärning får smala tjejer att se mycket kurvigare ut, men att om man är tjock så ser man mer kurvig ut och inte så... oformlig? Hoppas den trollar bort lite mage i alla fall, annars blir det inte mycket julbord för min del!
 Ååh, så söt, älskar sammet ^_^ Vill ha en sån och åka skridskor i.
 Och en söt liten romper, börjat älska rött så mycket.
 Vill SÅ ha denna väskan, fast i svart egentligen, kanska kan måla?
Och denna!
 Och denna! Är mycket glad över att ha hittat massa äkta läderväskor jag vill ha, försöker undvika låtsasläder/mocka helt för det åldras inte snyggt och då känns det inte miljövänligt.
 På söndagen bakade jag lussebullar och så hade vi vänner över på adventsfika.
 Min lilla ljusvakt ♥
 Då hade min första hyacint slagit ut, nu är de typ döende?! Är det så de är eller vad gör jag för fel?! Har inte övervattnat eller något. Får köpa nya, hyacinter är billigt.
 Kokade knäck, väntar hela året på att få äta knäck.


Blev asfet sen, har varit fet hela veckan, är typ fortfarande rätt fet. Har en vecka på mig att bli smal och sen är det julafton och då blir jag fet igen och så har jag en vecka på mig att bli smal inför nyår. Kul liv, yo-yo-bantning är det nya svarta.
Såna här skickar jag till Sebastian så att han ska sakna mig, skulle inte ni?

2 comments: