Monday, December 5, 2011

Mer Julpyssel

 Köpte hyacinter och en liten röd blomma och gjorde min egna lilla julgrupp, jag ska bli bättre på att ha blommor (och inte döda dem).
 Köpte en julstjärna ocskå, missvisande namn, förstod knappt inköpslistan ju!
En stackars liten hyacint fick inte plats i julgruppen utan fick sin egna kruka, såg att jag missat en färg (rosa, av alla möjliga!), så jag ska köpa en kompis till den här, har ju en till, liknande kruka så det blir nog fint :)
 Gjorde en liten installation med ljus och pynt också, tyckte det blev fint, så gick jag någon användning utav det där fatet också!
Voluspa Crisp Champagne är en mycket trevligt doft för hemmet, det är mycket doftljus som luktar gott, men man kan ändå fråga sig "vill jag ha den här doften hemma?", på samma sätt som att vissa dofter kanske är goda, men vill man verkligen dofta så själv?

Liten tv-spelande pojkvän i bakgrunden också ♥

No comments:

Post a Comment