Saturday, December 24, 2011

God Jul Michaela

MYCKET God Jul till mig, jajamensan ^_^
 Våran fina julgran med alla paket, vi hade slagt in så fint i år, bara massa rött, vitt och guld, tema!
 Mysfrukost, tända ljus, Sebastian har hållt sig borta från kött och var lyrisk över sina skinkmackor. Själv åt jag macaroons och drack Berocca pga hade ingen champagne.

On to the presents!
 Fick det här fantastiskt vackra armbandet från House of Harlow, men det var för stort :( Ska skicka tillbaka det imorgon, blev fett ledsen för jag har velat ha det så länge och så passar det inte. Tycker det är konstigt att smyckena från HoH är så stora, Nicole Richie är ju inte stor? Har hört att kläderna från Winter Kate är stora i storleken också. Mycket märkligt, jag hade aldrig gjort kläder i stora storlekar, det har vi tillräckligt av.
Bilder på en syltburk, alltid lika spännande! Fast håll med om att burken är väldigt vacker?
Mitt bakeri: Knäck au plain, citron-och pistageknäck, Chokladfudge, Saffran- och konjakstryffel, Pepparkakskola och Saffransskorpor, gottis!
 Åh! Så glad över att ha dessa i min ägo! Måste arbeta hårdare på min Jeffrey Campbell-samling, vill ha en sådan här hylla:

Jeffrey Campbell har så snygga kartonger.
Fick även det här armbandet från House of Harlow, passade mycket bättre, ska byta ut det för stora armbandet mot ett halsband som matchar det här armbandet istället.
 Chanel Chance Eau Tendre, älska! Ultimata dagsparfym, doftar så underbart och kvinnligt.
 Fick finaste Harry Potter limited edition-boxen av Sebastian, Blu-Ray! Mycket snyggare förpackning än den vanliga boxen, och så fick man med en liten fotobok med bilder från alla filmerna, blev lätt gråtmild.
Fick även fyra flaskor Champange, nu behöver jag bara macaroons och fin ost så att det räcker till allihopa, det är nog därför Champagne är så dyrt? För alla tillbehör man behöver.

No comments:

Post a Comment