Thursday, December 29, 2011

Juldagen

 Så här såg jag ut på juldagen, jag och Seba skulle på bio men innan dess gick vi och åt middag på Stockholm Fisk vid Centralen, mycket bra! Åt ostron för första gången, smakade mest utav det man hade på (vinaigrette eller citronsaft) och salt, ser ingen större anledning till att äta det igen, men det var i alla fall inte äckligt som jag hade trott.  

Var klädd så här, älskar mina skor, benen ser så långa och smala ut! De är faktiskt förvånansvärt bekväma för en sådan hög klack, var lite besviken på mina Jeffrey Campbell foxies då de inte är lika bekväma, dessa sitter mycket skönare! Kanske beror på att jag känner mig mer bekväm i skor som är helt stängda? Är alltid nojig att sandler ska trilla av.
 Innan bion fikade vi lite på cafét som ligger i biograf Sture, vi såg Tinker, Tailor, Soldier, Spy. Väldigt snygg film, men jag förstod inte riktigt. Är sugen på att läsa boken.
Mycket bra toalettspegel!

No comments:

Post a Comment