Monday, October 24, 2011

It's okay to eat fish because they don't have any feelings.

 Redigeringen får mina händer att se galet smutsiga ut, aja. Nagellacket jag haft hela veckan, "Glimmer 101" från Topshop, så förälskad i det! Förväntade mig inte så bra färg men det påminner faktiskt lite om minx-naglar, så bra är det! Nu har jag tagit bort det men jag vet typ inte vad jag ska ha härnäst för inget är lika fint! Förutom Péridot...
 Fancy Friday, sista dagen i "Träningsskeppet", det är vad utbildningen jag gått de senaste tre veckorna kallas. Har haft så sjukt roligt och lärt mig så jävla mycket de senaste veckorna! Hade turen att hamna med det härligaste gänget också, känns lite smådeppigt att vi inte kommer arbeta tillsammans något mer men jag vet att mitt nya team kommer vara grymt det också! Vi gick ut efter jobbet också, var på någon sunkbar i Fridhemsplan och sen åkte vi hem till en utav tjejerna i Vällingby. Det kändes som att vi var ute till sjukt sent fast egentligen började kvällen bara jävligt tidigt, ha ha. Tog en taxi hem och när jag skulle betala så var mitt konto helt tomt?! Blir galen på min bank för de drar pengarna typ ett halvår efter att jag handlat så det är omöjligt för mig att veta vad jag har för balans.

Örhängen: Accessorize
Klänning: Topshop
Halsband: Playboy Jewelry
Blazer: Silence + Noise/Urban Outfitters
Ankle boots: Ti Amo/Scorett
My face is sponsored by Chanel.
Börjat köra på markerade och jävligt buskiga ögonbryn, tyckte att de var lite övernoppade så jag har låtit bli att ta hand om dem över huvudtaget på flera veckor, vill gå och få dem plockade av en proffessionell och då måste hon ju ha lite att ta utav. Ser rätt jävla ovårdad ut just nu men det fixar vi sen.
Min helg: Panta burkar, skramla småmynt och köpa 1,5 liter glass. Tror ni att det finns någon glass kvar nu? NOPE! Godaste en människa kan göra: Glass, sirap, flingsalt = DÖÖÖÖÖÖÖR!!! Hojta till om ni eller någon ni känner också gillar Punsch Russin, för hitills vet jag bara om mig själv :)

No comments:

Post a Comment