Friday, October 14, 2011

You should always be cautious not to get too much blood in your alcohol system

Vad åt du till frukost?
Granola med soyamjölk, macka med ost och cream cheese, en burk diet coke.

Vad har fått dig att skratta idag?
När jag tänker för mig själv skrattar jag, för jag är så jävla rolig.

Vad har du på dig just nu?
Stickade raggsockor från min killes mormor, blåa strumpor med fåglar under, svarta tights, gråmelerat linne, randig långärmad, gigantisk hoodie från Zoo York och en stor fotboll av hår mitt på huvudet.

Hur ser resten av dagen ut?

Ja den är typ slut nu? Har hunnit baka bullar till pappa i alla fall!

Vad händer ikväll?
Ska dricka vin och hänga med le pojkvän om han behagar komma hem någon jävla gång.



Och på lördag?
Ska åka hem till mamma och pappa för att överlämna lite morotskaka jag och Seba inte orkar äta upp, och alla bullar jag bakat. Efter det ska jag ner på stan en snabbis för att köpa ny kappa och nya träningsskor.



Och på söndag?
Jag och Seba ska köpa en koffert av en kille, sen ska jag över på fika hos en kompis.


Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan
Inget jättekul, var på middag för att fira min killes lillebror, det var trevligt. Annars har jag roligt på jobbet mest hela tiden!


Och det absolut sämsta/tråkigaste?
Att bli sjuk, ger mig tvivel på huruvida jag ens får kalla mig själv för människa.

Helgens tre bästa låtar?

Bob Dylan - Mr. Tambourine Man,- The Lonesome Death of Hattie Carrol, Atmosphere - To All My Friends



Hur lyder dina senast tre inkomna sms?

"Oj förlåt såg det inte förrän nu, vad har hänt? :(", "Ja precis, jag gillar dig och jag är MYCKET kräsen vilka jag faktiskt GILLAR!", "oki får fixa det".

Vad dricker du i helgen?
Rödvin, Julmust light, Cola Light, Vatten. Precis som vanligt, fast jag brukar vanligtvis hålla mig med rödvinet tills helgen.

Bästa bakfylletips?
Drick din kroppsvikt i vatten, svält dig inte (tacos är bra bakissmat som inte behöver vara alltför kalloririk), ta en promenad om du känner behovet av att träna, man bränner inte så mycket när man är bakis så en vanlig gymsession är onödig.


Stulen av Quetzala.

No comments:

Post a Comment