Saturday, October 8, 2011

Le lördag

Märker en viss skillnad i min förmåga att gå upp halv sju en lördagsmorgon för att tvätta, har man jobbat hela veckan är man inte alls så pigg som man brukar. Tycker egentligen tvätttiderna är jävligt konstiga, hade jag fått bestämma hade man fått tvätta hela natten också! Efter att jag tvättat färdigt åkte jag och Sebastian in till stan, hur som helst.
Vi åkte in till stan för att äta lunch, Seba åt en tonfisk-bagel medans jag åtnjöt en pro ana-lunch bestående utav macaroons och Diet Coke, som synd är avmagrar jag ändå inte för jag åt en galen mänd mat senare.
 Vi höll oss kvar inne i stan ett bra tag, fick ett gäng sköna böcker av min kille i present; Player One av Douglas Coupland, Processen av Franz Kafka, The Other Hand av Chris Cleave, han köpte även "The Bro Code" av Barney Stinson, jag älskar att de gjort en fysisk bok av den!
Vi gick på bio och såg Crazy, Stupid, Love senare på kvällen. Rätt bra film, först verkade den sjukt generisk bara, men helt plötsligt gjortde den en helvändning och blev faktiskt rätt bra :) Oavsett så hade den fler moment som var roliga, och helt klart bra line-up; både Steve Carell och Emma Stone... och Ryan Gosling, för de som gillar sånt :)

No comments:

Post a Comment