Monday, October 10, 2011

Lovely Sunday

 Började min Söndag med en promenad och Filip och Fredriks podcast, blir alldeles varm i hjärtat när vinjetten kommer på.

Tycker mycket om att gå runt i Annedal, det nya bostdasområdet som växer upp precis tvärsemot mitt hus, är så kul att se något ta form! Ser fram emot när det är färdigt, jag hoppas att det kommer ha sin egen källsorteringsstation, den jag brukar gå till är bara en liten bit för långt bort. Kommer inte roas över att tvingas gå dit när det är -30° och en halvmeter snö ute :(
 Jag är så kär i stark morgonsol, ljuset i kombination med att det är få människor ute får världen att se väldigt ren ut.
 Gick till Lötsjön för att hälsa på mina vänner änderna, älskar änder! Så synd att jag glömde att ta med mig bröd till dem :(
 Och här har vi mig!
Bakade morotskaka på kvällen, så juligt med både morotskaka och julmust, har redan börjat längta jättemycket efter julen, älskar julen!!

No comments:

Post a Comment