Tuesday, October 25, 2011

Self-hatred grows in me like cancer, I can locate its whereabouts but it's feasting on its host.

Måttligt trött efter att ha gått upp tio i fem, jobbat 8 timmar, tränat i 2, redo att däcka nu. Känner mig så jävla otillräcklig, hatar dygnets få timmar. Våran lägenhet är ett jävla bombnedslag och jag har ingen som helst ork att ta tag i det. Imorgon har jag tvättstuga istället för träning och då är det fan dags för lite jävla ordning! Går rätt bra med träningen just nu, man kan se det som att jag är inne i en bra träningsperiod, fast jag vill gärna sluta se på mitt liv på det sättet, vill att träningen ska vara hur mitt liv är och att jag istället, möjligtvis, har lathetsperioder (helst bara korta bursts av sjukdom dock). Har hållt mig till ca. 3 gånger i veckan ett bra tag, men det spelar ju ingen jävla roll när jag ser mer ut som en person som äter chips regelbundet och är stolt över hennes korta promenader till tunnelbanan. Så fort jag kommit hem känner jag att jag kunde varit där någon timme, halvimme, kvart extra, förbrännt någon liten kalori till. Har tappat 4 centimeter i midjan än så länge men jag är fortfarande fladdrigare än Spöket Laban :(

No comments:

Post a Comment