Saturday, October 15, 2011

När jag stavar lycka stavar jag det C-h-a-n-e-l!

Vaknade vid sjutiden, gick upp för att dricka vatten bara för att upptäcka att hela köksgolvet var dränkt i vatten! Vi ringde över en rörmokare vid lunchtid så nu har han slagit upp ett stort hål i väggen mellan badrummet och köket, sjukt. Jag orkade inte med husarbete så jag åkte hem till pappa för att dricka kaffe och överlämna ett parti bullar och lite morotskaka. Önskar att mamma och pappa bodde mer nära så att jag kunde baka till dem hela tiden!

Åkte ner på stan efter att vi fikat för att köpa lite förnödenheter.
 Min nya rock, älskar den!
 Köpte nya träningsskor, ett par adizeros. Har använt Reebok EasyTones innan men jag behövde ett par nya skor eftersom att jag har svårt att utföra balansövningar i skor som redan sätter mig ur balans. Älskar dessa! Så härlig rosa färg och grymt sköna, dessutom är det skönt med ett par skor som är så pass lätta, slipper min gymväska bli allt för tung.
 Köpte ett par härligt senapsgula handskar på Åhléns, världens mjukaste på insidan! Det är lite jobbigt med vinter för en iPhone-användare dock, blir jobbigt när man ska svara i telefon.
 Största anledningen till min lycka! Köpte en ögonbrynspenna och ny mascara från Chanel, fick prover på en ansiktskräm och serum, och en söt liten test-flaska på den fantastiska doften Chanel Chance, MÅSTE HA!!! Det här är verkligen den ultimata dagsdoften, både jag och Sebastian tyckte att den var helt fantstisk. Min doftönskelista just nu är: Chanel Chance, Coco Mademoiselle och Chloé.
 När jag köpte rocken passade jag även på att slänga med ett fint, guldigt nagellack och ett par örhängen som jag velat ha ett tag, passade på för att de var nedsatta (#cheapjew). Egentligen är de lite väl somriga kanske, men jag gillar dem.
Nytt Body Butter, mango den här gången ^_^

No comments:

Post a Comment