Monday, October 17, 2011

Söndagskosumtionen

Blev lite mer shopping på söndagen sen, fast då var det lite Sebas fel också så då blev det mer okey.
 Vårt nya vardagsrumsbord! SÅ coolt, älskar den! Vi åkte till Östermalm för att köpa den, killen hade ärvt den av sin farmor, typ från 20-talet och rest runt världen, tycker det är fett coolt! Och kul att köpa grejer med "historia" och "själ".
 De hade utförsäljning på Hemmakväll, så vi köpte hem lite filmer, älskar att Dinner for Schmucks fanns!!
 Och jag köpte äntligen Sex and the City-boxen, nu ska jag tvinga min kille till marathons :D
 Blev en Miyazaki-box + två filmer, nu saknar vi bara en tror jag? (Kiki's Delivery Service)
 Vi köpte tabletter med hattifnattarna, kan ju inte kladda ner vårat nya, fina bord med massa jävla mat!
 Grytunderlägg som jag älskar.
 Rainy day fund, vi döpte honom till Totoro för vi älskar Totoro!
Får orgasm när jag smeker mitt hår nu pga så jävla mjukt!!!!!

No comments:

Post a Comment