Thursday, April 26, 2012

Den här dagen har varit snäppet vassare än tidigare dagar

Färgade om håret rosa imorse, och så har jag sminkat mig. Chanel's Rouge Noir är den perfekta läppfärgen! Är fortfarande lite sugen på orange hår, bara för att mamma inte tyckte det lät som en bra idé, I'll rebel to anything as long as it's easy.

Jag har mått lite bättre idag, vet inte om det är medicinen som börjat göra sitt arbete, eller om jag har fått vila ut ordentligt under natten + förmiddagen, eller om det är för att jag drack 4 burkar Red Bull på jobbet eller om det är för att det är löning idag och Black Milk släpper en ny kollektion klockan sex imorgon bitti, men lite gladare är jag! Hoppas det håller i sig, för jag börjar jobba heltid igen nästa vecka och det hade varit skönt att inte tycka att min blotta existens varit så jobbig då när man måste göra saker i 8 timmar. Vi får väl se.

Nu på kvällen har jag varit med pappa på Scala-teatern och kollat på Soran Ismails föreställning "Resan fortsätter", sjukt smart och rolig var den! Skulle ha gått med Sebastian egentligen, men han bestämde sig för att åka till Värmland och åka i en snabb bil istället, tur att han har så klassiga intressen. Kändes ganska glatt ändå, att gå iväg och göra något roligt en vanlig onsdagkväll. Kanske är inte livet så värdelöst när man kan göra roliga saker ibland?

Nu håller jag på att crasha efter min koffein-fylla, ska sova och gå upp tio i sex imorgon för att köpa leggings. God natt, bloggen!

No comments:

Post a Comment