Friday, April 27, 2012

Friskhetstecken!

Gud, vad händer med mig? Har gått från "Kanske ska begå självmord så att jag slipper betala räkningar?" till mitt absolut gladast jag, så bra! Läskigt om det är så pga medicin, tror ju inte ens på medicin. 

Idag provade jag en "ny" frisyr, egentligen är den inte alls ny för typ hela Spice Girls hade sånt hår på 90-talet, men men. Typiskt tecken på att man mår bra när man bryr sig om hur man ser ut och tycker det är kul att leka med håret. Nästa vecka ska jag börja bry mig om att sluta ha 80% kroppsfett och börja träna igen.
 Okey, det här var ju igår egentligen, men men. Gjorde fina vågor med min vågtång, ser jag inte ut som en rosahårig ängel? :)
Acid whore.
 Och här är jag idag, prickig blus och svarta shorts...
 ... och lackoxfords med nitar, mmm-hmmm.
 Och arméjacka.
Och vintagesolisar och min snygga tubsjal.

No comments:

Post a Comment