Tuesday, April 10, 2012

What I've learned? Never let your guard down.

Fan, här trodde man allt skulle bli bra. Hade klarat av min första vinter utan min årliga vinterdeppighet för första gången på flera år, snön hade helt smält och solen hade tittat fram. Sen blir jag sjuk, och sen vårdeppig istället. Ger mig idenitetskris för jag är inte mig själv. Brukar vanligtvis se fram emot saker, bli tokig av att sova för länge, vara inomhus för länge, sitta still för länge. Vill inget annat än att ligga inne och kolla på film, orkar inget annat heller. Jag blir typ utbränd av att gå till butiken, är slut och får ont i benen som att jag gått runt i ballerinaskor hela dagen. Är inte ens vidare ledsen, bara helt likgiltig och ointresserad.

2 comments:

  1. Jag känner också så : ( vill bara dega i soffan. Jag som älskar att träna och röra på mig : ( vill ha sol och fina kläder. Känns som om mitt liv är en enda längtan till sommaren

    ReplyDelete
  2. Jag längtar inte ens till sommaren, känns bara ännu jobbigare ju finare väder det är, för det ger mig mer ångest om jag ligger inne. Mitt liv brukar vara en längtan till sommaren, men det får mig att känna mig ännu mer som någon annan än mig själv när jag inte längtar efter någonting. Så jobbigt! Men sommaren är här snart, jag hoppas du blir gladare och orkar mer då! Så typiskt att man ska slacka med träningen precis innan bikinisäsong >.<

    ReplyDelete