Monday, April 16, 2012

... men lite glädje ska vi väl ha också? :)

 Fick hem mina Black Milk-leggings idag, så kär i dem! Älskar verkligen Black Milk, och nu älskar jag dem ännu mer! Aldrig känt mig så snygg, frågade Seba om det var okey att jag gifte mig i tights.
 Fick hem Skinny Bitch-boken idag, vill läsa den eftersom att den utgår från vegansk diet och jag tycker att det är svårt att veta vad en ska äta om en är vegan och tänker på sin vikt. Jag gillar mest frukt och nötter, tycker det är jobbigt att det är så mycket bönor och grytor i vegansk och vegetarisk kost, gillar inte sånt för det smakar billig utfyllnad, bönor smakar mjöligt. Om den är bra så kanske jag beställer en kokbok också!
Som sagt, gick inte till gymmet idag, men det blev en rask promenad som kändes sportigare än den var pga hade löpartights och windbreaker på mig. Sprang lite också, fast det var mest för att jag trodde att en gubbe följde efter mig. Såg inga söta djur :C

No comments:

Post a Comment