Tuesday, April 3, 2012

The story of the sjukstuga continues

Dricker kanske tusen koppar te, karamell-rooibos, choklad/chili, päron/ingefära. Är förkyld men mest helt utmattad. Gör en liten grej mer än att ligga i soffan och blir typ utbränd, läser men sen blir deppiga ryssar för mycket för min förvirrade feberhjärna och då får jag byta till något lättsmält som mode eller Rocky istället. Hurra för mig hur som för jag har äntligen läst ut Brott och Straff nu! Tog bara 3 månader eller något sånt.

Alltså jag är typ en hög av deg i kroppen, så himla deppigt. Min regelbundna träning var typ syre och nu är jag inne på andra veckan av sängliggande och mina muskler är förtvinade. Tar det inte typ två veckor för kroppen att bryta ner muskler som inte använts? De mest ansträngande jag gjort är att besöka matbutiken och typ dushat två gånger sen förra fredagen, kommer väl behöva börja med 0,5 kilos hantlar när jag är tillbaka i gymmet igen, glädja mig åt att ha LUNKAT fram 2 kilometer. Kan lika gärna var sminkad när jag tränar om det ska vara på det viset!

No comments:

Post a Comment