Wednesday, May 16, 2012

Black ribs swim

SÅ glad tjej idag, min revbensbadräkt kom fram igår! Det var min 3-årpresent från Sebastian, han fick Mass Effect 3 av mig i helgen men jag fick vänta för shipping tog lång tid. Var lite orolig för att den skulle vara för kort (lol, som att det finns tjejer som har kortare än jag?), men den sitter helt perfekt. Anledningen till att jag verkligen älskar BMs kläder är att man känner sig så jävla snygg i dem, alla kroppsnojor försvinner liksom. Trycker in allt man inte gillar så att man ser smalare ut. Var lite orolig först för att mina lår "väller ut" längst ner, men sen slutade jag med det och bara "nej, äg dina kurvor girl!". Gillar också att man ser tjejer i alla storlekar bära deras kläder, och även fast de är tighta tycker jag att de ser bra ut på större tjejer.

Ska nog klippa sönder mina baggy jeans så att jag får ett par högmidjade Levi's-shorts, vill ha ett par svarta också, hade tänkt köpa det på urban outfitters men det är billigare om jag hittar ett par som passar på Beyond Retro och klipper sönder dem själv, dessutom älskar jag att ha sönder saker (jag är extremt duktig på det!).

No comments:

Post a Comment