Wednesday, May 30, 2012

Sjuk igen

Uuuh, har börjat må dåligt igen. Det är så frustrerande, känner mig inte alls lika dålig som jag gjort innan, bara sjukt trött och orskelös, men inte lika deppig och nere. Sover och blir aldrig pigg. Går och lägger mig vid tio, sover till strax innan sju (normallt går jag upp innan sex), kan knappt hålla ögonen öppna på jobbet. Gick hem vid lunch igår, sov hela eftermiddagen, gick och la mig tidigt, vaknade imorse och var like trött igen, somnade om efter att jag sjukanmmält mig och sov till efter tio. Nu är jag förvisso rätt utvilad men ändå helt slut. Är helt omöjligt att utvecklas på jobbet när jag mår skit hälften utav tiden och behöver sjukskriva mig i tid och otid. Kommer aldrig igång med träningen när jag är för trött för att göra annat än sova när jag inte är på jobbet. Frustrerande.

No comments:

Post a Comment