Saturday, May 12, 2012

Dystopic Darling

 Så här såg jag ut igår, fredagsfin i mina Red Circuits och svarta Litas. Jag och Seba gick och såg Avengers efter jobbet, så ville känna mig lite som en superhjälte. Fast jag är nog mer superskurk, är så egoistisk. Förutom när det gäller djur, kanske ska bli min nische när jag sadlar om till övejordisk beskyddare av de som inte kan slåss för sig själva, with help from my super vegan powers.
 Close-up på mönstret, gillar de mer irl än på bilderna på hemsidan, så härlig, stark, röd färg. Ser olycksbådande ut, dystopiska.
 Litas, love! ♥ Älskar att de är så snygga fast de är använda och slitna.
 Det bästa med blackmilk-leggings är hur snygga ben man får!
Så här ser jag ut när jag tar kort på mig själv samtidigt som jag kollar in i skärmen.

2 comments:

  1. Åh nej, har modebloggarna hittat till BM nu...

    ReplyDelete
  2. Åh, så jobbigt när alla jättestora modebloggar som t.ex min handlar från ditt jättealternativa märke. Gud.

    ReplyDelete