Tuesday, May 22, 2012

Stripy Sunday

 Min outfit var så boss, tycker det är fett snyggt att kavla upp leggings. Passade så bra till t-shirten också, älskar verkligen den t-shirten, önskar att jag hade fler som var lika bra. Alltså det kan kanske tyckas dumt att lägga 400 på en t-shirt (kanske inte så mycket enligt vissa men dyrare än H&M), men det är ju lätt värt det om man älskar den sen. Och jag älskar då fan inte någon utav mina t-shirtar från H&M.
 Däremot älskar jag mitt orange hår :)
 Och min fina pojkvän! ♥ Älskar vilket omaka par vi är, så söta.

Det bästa med sommaren är att Sebastian ibland har shorts på sig så att man kan smygkolla på hans sexiga knän (så beniga!)
Hade morange-läppstift från MAC och mintgröna naglar från OPI. Är inte så inne på pasteller alls denna sommar, vill ha massa svart fast i tunna, flygiga material så att det inte blir för varmt.

No comments:

Post a Comment