Wednesday, May 23, 2012

C U Next Tuesday

 Jag fick paket igår!


 Alltså, vilken glädje! Gick som vanligt hem tidiare från jobbet (ja, jag är hemsk, kommer vara skyldig företaget pengar när det är dags för lön typ. Bryr mig inte, blir lycklig av att ha tid att spendera, och lycka går inte att prissätta!), när jag hade tränat (fett hårt pga är iron woman) så blev jag topp tunnor rasande för att min hallmatta visade noll tecken på ointelligent liv (alltså post. till mig). Drack en proteinsmoothie, åt ca 20 snack bites flap jack (finns det något godare?!) och lyssnade på #Nöjesgaten. Helt plötsligt så har brevbäraren väldiga bekymmer med att få in posten genom brevinkastet. Och vad ska väl inte ligga där, men ett litet svartblankt paket adresserat Miss Michaela Alsberg? :D

Fick dels svarta cross of st Peter-leggings, planerar en hel kors-outfit, kors-leggings, kors-tshirt, kors-halsband, kors-örhängen...
 Och så dessa godbitar! Vincent van Goghs "Starry Night" i leggings form, kan det bli bättre?! De är så jävla coola, känns verkligen som att gå runt med ett konstverk på benen! Älskar verkligen den tavlan också.
 Efter min lilla paket-öppnarstund gick jag till Lötsjön för att leta efter fågelbebisar, och titta! Här är gässens små gula fluffbollar, så söta! Gäss blir ganska fula sen, men bebisarna är fett gulliga. Mycket nöjd med zoomen på min kamera, man vill ju inte gå för nära för då kan mamma gås bli arg.
 Fotade lite blommor, bitches love flowers.
 Min favorit gräsanden hade fått ungar också, så jävla små! Var fett svåra att ta kort på för vill inte gå för nära men samtidigt var svart att zooma in när de var typ 2 centimeter i diameter. Gulligast av alla!
 Tycker inte alls om Canadagäss men FETT söta bebisar de får! Kanske ska göra avkall på mina principer och mata dem nästa gång jag tar med mig bröd till parken.
Fick hem ett stort paket från Adlibris också med mina nya böcker, håller på att läsa Rum Diary nu men så fort den är färdig ska jag börja på Hunger Games-serien.

No comments:

Post a Comment