Tuesday, May 15, 2012

Lördag med Filip & Fredrik

I lördags var det äntligen dags för mig och Sebastian att åka in till stan och se Filip och Fredrik på rival, vi hade längtat så himla länge! Beställde liksom biljetterna när jag fyllde år, passar bra att det tajmade in precis helgen efter våran 3-årsdag (som jag ändå inte kunde fira då eftersom att jag jobbade).

Det bästa med hela dagen kan ha varit min outfit, gud vad jag älskade den, så bra!
Inte så fint innan jag satt på mig skorna förstås, men gillar hur bilderna blir i motljus, ser ut som en ängel.

 Innan vi skulle gå drack vi champagne, nu är alla mina jule-champagner slut.
 Helt perfekt!
 Och jag älskar verkligen det här läppstiftet.
Sebastian drack hipster-öl.
 Vi är ett ganska omaka par ibland.
 Fredrik var söt i äppelskjorta.
 De visade bilderna från när Fredrik satt i fyllecell, fast han ville göra om bilderna i vuxen ålder. Blev ledsen för att hans bröst var större än mina.
 Filip klädde ut sig till staty-kvinna och gömde penis.
 Filip spelade piano och sjöng lite.
 Hela idén med föreställningarna är att sätta fingret på vad som är speciellt med staden de befinner sig i, gemensamt kom vi fram till att stockholms "grej" är att alla har sotarmössor och att man ska stå till höger (eller var det vänster?) i rulltrappan, och Stockholms nya slogan ska vara "vik hädan, fattiglapp", för det är så det låter i våra rulltrappor.
Man fick vimplar med en bild på Filip och hans pappa för länge sen samt Filips pappas ledord i livet.


Var en sjukt trevlig och rolig kväll, och full vart jag! Klämde därför i mig två lådor french fries på söndagen. Var tvungen att köpa en till efter att jag hade köpt ny ketchup för till den första lådan tvingades jag äta pizzerians äckliga ketchup. Åkte massa skateboard gjorde jag också. Kan fortfarande inte olla, men jag kan åka runt, runt, run och nästan göra en kick-turn och jag kan avmanövra mina ramlingar.

No comments:

Post a Comment