Thursday, May 10, 2012

Think Geek

Igår var jag ledig och då kom pappa och hämtade upp mig med bil och sen åkte vi till farmor för att äta lunch. Tror ni inte att UPS ringer precis när vi åkt ut på Ulvsundavägen och bara "jahapp, här står jag med dina grejer, men du behagar dig ju inte att vara hemma så då får du åka till Järfälla och hämta ut dem mot en summa på 284 kronor". Så idiotisk grej med att de ska göra sakerna till mitt hem, hur många är hemma på en vardag liksom? Måste väl vara för att det är ett amerikanskt företag som är vana med hemmafruar, men hemmarfruar är inte ens så vanligt i USA längre så de borde byta affärsidé. Aja, funderar på att skriva ett argt brev till Think Geek's kundsupport och be dem skaffa fler alternativ på internationell frakt. Men! Jag fick mina grejer i alla fall, och det måste man ändå vara en smula glad för.
 Gigantisk låda med två futtiga t-shirts i, och så en rör med snygg affish. Får visa affishen sen när jag köpt en ram och satt upp den, men den är sjuuuukt snygg!
 Och detsamma kan man sannerligen säga om min X-fighter-tisha! Helt perfekt, lagom slitet tryck, perfekt för stor och skön att ha på sig. Plus för att den passar fett bra till mina purple galaxies!

A long time ago, in a galaxy... not so far away, right on my legs, actually.
Provade Sebas tröja också, SÅ snygg! Och SÅ stor på mig, haha. Lite sugen på att köpa en till fast i min storlek, fast det är inte jättecoolt om jag och Seba klär oss likadant.

No comments:

Post a Comment