Wednesday, November 2, 2011

Be careful young lady, this is Chanel!

Gud, spot on detta inlägget av Amanda! Jag har numera bara Chanel-smink, känns helt rätt. Använder en foundation, rouge, ögonbrynspenna, mascara och ögonfransböjare, allt är Chanel, för tillfället har jag till och med Chanel på naglarna (älskade Péridot!). Den enda punkten där jag kommer gå ett annat håll är läppstift, tycker MAC är grymmast när det kommer till läppar, älskar mitt Morange, bästa färgen på mig. Nagellack kommer jag nog köpa från andra märken också, fast de mörkare höstfärgerna är Chanel så jävla bra på, drunknar fullkomligt!
 Blir mycket sämre bilder när man använder kameran som är riktad "mot" en, men så här ser mitt smink ut nu för tiden i alla fall. Har helt slutat noppa ögonbrynen, så jävla skönt! Tar bort typ 5 hårstrån i mitten för att inte få ett unibrow, annars rör jag dem inte, hade sån ångest förut när ja behövde vaxa/noppa dem ofta.

No comments:

Post a Comment