Monday, November 14, 2011

Sorglig

Så jävla patetiskt är det, förresten, medans jag har er på tråden, att jag lägger en sådan jävla vikt vid ETT litet event. Behöver verkligen mer fester i mitt liv, slog mig idag att jag hade ett vilt krogår mellan 18-19, sen träffade jag Sebstian och dog långsamt sambodöden. Innan har jag varit lite sån att jag kan komma uppklädd till skolan/jobbet, men det känns inte så seriöst och vuxet och jag tycker inte om den uppmärksamheten. Trashigt att klä sig för festligt på icke-festliga tillfällen. Om jag bara hade lite umgänge, men pga att jag vill ha det kommer jag aldrig få något sådant, genom att inte vara intresserad av killar snärjde jag Sebastian och jag misstänker att människor man kan tänkas ha som vänner fungerar på samma sätt. Det var ju synd, men men, livet går vidare.

No comments:

Post a Comment