Friday, November 18, 2011

Onsdag

 Chanel Rouge Noir med ett par lager av Make Up Stores Melina över, så snygg färg! Mycket snyggare i verkligheten, älskar verkligen mörka färger på naglar just nu, vill ha alla mörka färgerna från Chanel, högst upp på listan just nu står Black Satin och ett matt överlack.
 What I wore.
 Träffade mami som är ledig på onsdagar, vi gick och lunchade på Urban Deli vid Nytorget, sjukt coolt ställe, de hade fransk tema också och det är ju grymt med tanke på att jag älskar det franska köket tillsammans med restrerande franska ting! Unnade mig nybakat bröd doppat i olivolja med nymalet salt och svartpeppar över, sjukt gott! Nästan godare än mackor.
 En meny.
 Och Chevré Chaud, när jag gör det hemma har jag bara kokta rödbetor med getost, valnötter och honing, grönsaker är en waste of space. Menyer borde ha varningstrianglar på allt som innehåller ruccola, känner ni någon som inte gillar ruccola?
 Gulleservitrisen bjöd på finare kaffe och chokladpraliner för att maten var sen, mycket bra.
 Kollade lite butiker, mycket inredning och sånt, det är roligt att vara på söder och kolla i butiker man inte brukar besöka. Slutade ändå med att jag höll mig till vad jag kan och köpte två tröjor på Monki.
 GUL!
Och så avslutar vi med liten Södermalms himmel, gött så.

No comments:

Post a Comment