Friday, November 18, 2011

Har vi inte tröttat lite på Rebecca Black nu?

 Dagens outfit, en photoshoppad bild och två omgjorda i min CameraTan, gick inte att mobilblogga av någon anledning,
 Provade lite klänningar för julafton, fint och oskyldigt det här, visst? Tänker att man ska vara söt på detta sätt på julafton, passar bra när släkt är närvarande osv. Inte så juligt, lite för gulligt, känner att jag vuxit ifrån det. Gillar fortfarande Peter Pan-kragen, dock.
Samma klänning som här fast i rött, tycker mycket bra om den, lutar starkt mot att den kommer att slå mig följe under juleafton.
 Men GUD vad jag älskar denna?! Seba också för den delen, och det måste ju ändå vara med i beräkningen på ett eller annat sätt. Tror inte riktigt på den för julafton, väldigt tight och jag hade ändå planer på att äta, faktiskt. På julafton anser jag att förtäring av annan anledning än att hålla kroppen levande är acceptabel. Skoja. Äter godis typ jämt, håller ingenting levande. Vad tror ni för nyår? Har nämligen inte bestämt nyårsklänning än heller. Oavsett avsett tillfälle så BEHÖVER jag den, gorgeous.
Tillskott till min önskelista, fantasy och sc-fi i jul, känns trendigt.

No comments:

Post a Comment