Sunday, November 6, 2011

NoShaveNovember

Är typ sugen på att delta i det, enkom pga idioter på t.ex Twitter som anser att en kvinna som inte rakar fiffi får skylla sig själva när det blir utsatta för otrohet. Har tänkt rätt mycket på det, är en big deal för mig, känner mig asvidrig när jag inte rakat benen och andra ställen på ett tag. Jag skulle inte vilja sluta raka benen och andra ställen helt, tycker om att vara len, samtidigt känns det lite patetisk att inte kunna låta bli en sak i en månad, speciellt en sak som inte alls är grundläggande för mitt välmående (hade inte ställt mig lika positivt till att inte dusha eller sova på en månad.). Känns ju nästan som att inte dusha, fast egentligen är det ju inte ohygieniskt bara för att det känns så.

Ska kanske hoppa över socker fram tills den 10:e December för att kompensera, gör jag något som gör mig fulare får jag göra något för att bli snyggare samtidigt. Blir ändå kul, vill se hur mycket hår jag har förmåga att framodla. En gång odlade jag hår i en fyrkant på mitt smalben.

No comments:

Post a Comment