Monday, November 14, 2011

It's been a long and lonely trip, but I'm glad I took it, 'cause it was well-worth it.

Känner mig hurtig som fan ikväll, gym efter jobb (80 min, mitt mål är 4 gånger i veckan á 120 min), sen kom jag hem, såg en avi på hallbordet och rusade kvickt ner till ICA, min klänning hade hittat hem! Märk min besvikelse över att de hade skickat en i storlek large, min sexiga fodralklänning satt som en hösäck >.< Först missödet med skorna som jag inte kan få i tid, och nu detta. Peppar stenhårt inför julfest i början av December, hoppas verkligen jag kan lyckas returnera och få en ny klänning innan dess, annars får jag väl vara sexig på julafton så att släkten sätter glöggen i fel strupe och dör.

Blir ett sådant antiklimax eftersom att jag verkligen har peppat satan inför det och fantiserat hur jävla snygg och rippad jag skulle vara vid det laget, och helt plötsligt finns det en möjlighet att jag tvingas hitta en ny outfit, då blir man inte glad inte! I övrigt väldigt nöjd med Nasty Gal, men sånt här är alltid tråkigt.
Tränade på både Red Bull och Berzerk idag, somnade typ. Inga droger biter på mig, vad är det lagligaste som man blir pigg på? Har ju tillochmed börjat med det där de kallar "sömn" nu, upplever ändå livet från ett zombifierat vattenliks perspektiv.

No comments:

Post a Comment