Tuesday, November 29, 2011

Gamla bilder

 Jag och mamma var på Iitalla och jag köpte söta pepparkaksformar med muminfigurer! I år ska jag baka min pepparkaksdeg, förstår inte varför jag tyckt att köpedeg varit okey i alla dessa år?!
 Började prenumerera på Style By, fick nudefärgat nagellack från OPI...
 ... och ett jävligt snyggt fat från Lovisa Burfitt for Rörstrand, hade inte bangat på lite mer porslin från den här kollektionen, hint hint så här i juletider!
 Vi hälsade på Sebas mamma och deras nya hund förra helgen! Så söt och snäll, jag tycker hon ser ut som Sniff och det gjorde mig mycket glad ^_^
 Köper hudvård på apoteket nu för jag är så jävla fransk av mig, Burt's Bee's läppbalsam med mintsmak och en porskrubb med persika. Jag tycker verkligen om det här märket, dels är produkterna naturliga och det är viktigt när man ska vara så dryg som jag är, och så tycker jag förpackningarna är så snygga! De har ganska mycket saker för mammor, tror ni att stretch mark cream för gravidmagar funkar bra på icke-graviditetstillverkade stretch marks?
 Fredags, team aktivitet med bowling och middag på Marion's Gastro Diner, jag åt räkcocktail med krutonger (<3) och Jack Daniels-dressing.
Och bowlade lite, hit an all-time low med mina 54 poäng :(

No comments:

Post a Comment