Wednesday, November 30, 2011

Första Advent

 Pyntade med röd ljusslinga vid beredelsebänken, och så min fina ekorreskål, nya glöggmuggar och kakfat fyllt med skamliga köpepepparkakor!
 Älskar mina glöggmuggar från Le Creuset, köpte bara två fast måste nog köpa två till för bara två är ju inget set.
 Peppisar!
 Min vingliga adventsljusstake.
 Var ute på stan på Söndag och fick med mig The Body Shops Ultimate Advent Calendar, sjukt tung var den, imorgon får jag öppna första luckan!
 Min svarta lilla minigran.
 Adventsstjärna.
 Okey, en pall är inte julig, men jag spenderade även första advent med att vara händig och snickra ihop en IKEA-pall, now I can reach everything!
På måndagskvällen såg jag och Seba "När Lammen Tystnar" medans jag pysslade ihop ett par små julpingviner, myskväll!

No comments:

Post a Comment