Saturday, February 4, 2012

Friskt ute!

Galen kyla plötsligt, uppskattar det inte det minsta ska ni veta, jag tycker om när det är varmt och gosigt och torrt på marken. Hatar snö extra mycket för det försvårar min framkomlighet. Men! Man kan inte förneka att snön är extremt vacker, det kan man inte. Jag älskar hur det ser ut, allt blir som en kuliss, världen är målad på en vit canvas när det är vitt och snöigt.
 Så fint när jag gick till jobbet här om dagen, har gått till jobbet 4 dagar utav 5, fast det betyder ju inte direkt att det är okey att ja endast tränat två gånger :( Ska FÖRSÖKA tvinga mig ner imorgon, måste träna 3 gånger i veckan, minst! Viktigt att jag fortsätter nu när jag äntligen börjar tycka att det är lite kul. Fast promenad är bra det med, om jag förstått det hela rätt så är långvarig, låg-intensiv konditionsträning det som bränner mest fett :)
Började snöa så mitt hår blev helt frostigt!

No comments:

Post a Comment