Tuesday, February 21, 2012

Harlem streets stay flooded in white powder

The white powder on the streets of Stockholm is gone! ^_^

så jävla bra jag är som totalnonchalerar den här bloggen i typ två veckor och sen återkommer för att skriva om vädret. Jag är en tråkig skit och jag gillar att snacka väder, det påverkar mig så mycket. Sjukt hur varmt 3 grader känns så här när vintern äntligen besegras. Är så tacksam över hur milt det var i år, behövde det efter avsaknandet utav snö förra året då jag bodde på Cypern.

Har tänkt lite på just Cypern nu, för vi har möjlighet att åka ner dit igen nu. Är inte ett dugg intresserad själv, men förstår att det säkert är kul för normala, sociala, roliga ungdomar som lyssnar på house och inte använder all sin energi till hetsbantning och människoförakt. Det är roligt när jag faktiskt tänker på mina behov: bra internetuppkoppling, mysiga hemförhållanden och tillräckligt mycket saker som jag är intresserad utav att köpa, blev med andra ord inte alls tillfredställd där nere! Hahaha, "där nere"...



Är cool i skinnjacka idag :)

No comments:

Post a Comment