Thursday, February 2, 2012

Utbränd

I behov av botox också, uppenbarligen. Tänkt på det mer och mer, kan fan inte vara hälsosamt att pannan blir rynkig när man rynkar den?! 
Den här veckan har varit världens jobbigast, har tagit ca. hundra år istället för de normala, sju dagarna. Eller ja, har ju gått fyra dagar vilket bara förvärrar. Behöver verkligen min semester. Fast det är fan inte semester, för jag ska ingen varm stans. Bara chilla hemma i Stockholm, hänga med mamma, träna på ett härligt och kravfritt sätt, promenera Sundbyberg platt.

Det kliar verkligen i mina fingrar efter att få köpa något, alltså denna MAKTEN?! Kan beställa grejer från Nasty Gal eller Anthropologie, kan shoppa galet på Topshop och än galnare på Monki. Kan springa och tattuera mig direkt eller bara köpa tusentals böcker. Kan typ köpa heroin t.o.m om jag haft såna kontakter, fast det är i och för sig ingenting jag vill ha, men heroin är dyrt! Appropå det skulle jag även kunna köpa saffran och baka världens största lussebulle.

No comments:

Post a Comment