Friday, February 10, 2012

Mer födelsedag!




Min födelsedag förra året, någonting säger mig att det var mycket mer varmare då? :( Jag fick åtta gigantiska tårtbitar från Starbucks till frukost, haha, (sic)! Men gott! Starbucks har fan fett goda kakor :)
Så här såg det ut i år. Blev fan flyförbannad över hur jävla mycket det snöade, om världens härskare vet någonting om hur jag är sammansatt borde hen vara välmedveten om att jag inte alls är förtjust i snö! >.<
Lite mys med vin och Chanel Black Satin.


Hihi tusen bilder på mig, älskar att fläta håret för då ser jag ut som en ängel sen!
Ja, ni ser ju själva!

 Åkte hem till mamma och pappa på kvällen, åt Teriyaki-lax med ris och spenat, så gott!
 Och prinsesstårta :3 Fast jag måste komma ihåg att vi ska beställa tårtor till min födelsedag i själig tid för då kan man få en Hello Kitty-prinsess-tårta istället!! :D
Fick ett fint hippie-halsband av lillebror :)


Haha, ni får ursäkta min osminkadhet, samt charmiga Photo Booth-bilder :) Fick den här silkesklänningen av mamma och pappa hur som helst, från Nasty Gal! Älskar den så mycket, behöver mer grönt i mitt liv! Tycker ni att jag passar i det? Känner att jag är lite för blek kanske, men det är nog fint. Får ta en bättre bild imorgon då jag ska ha på mig den på en fest :) Funderar på om läppstift vore fint till, mitt jättemörka från Chanel? Egentligen är det nog riktigt klarröda läppar som vore finast, men något sånt läppstift har jag inte.

No comments:

Post a Comment