Thursday, February 23, 2012

VÅR!

Sån härlig känsla ute idag, fast det är ju kallt egentligen, blåse typ bort. Hade urringad tröja och bara en liten sjal istället för halsduk, kallt! Är så glad för att snön är typ helt bortsmält redan :)

Hade lite vårkänsla inne på Topshop och provade ny vår-stil, vad tycker ni? Jag älskar den här superpastelliga stilen, fast vet inte om jag kommer "våga" köra den i vår, vi får se!
Älskar de här byxorna, fast vill gärna att de ska sitta lite löst, får antingen banta eller köpa en större storlek, jag undrar vilken lösning jag kommer välja...
Bra färgcombo!
Tycker inte färgerna matchade något bra men jag skulle gillat den rosa toppen till något annat, typ slitna, svarta jeansshorts.
Miami Vice!
Åh, älskar denna! Känns väldigt "The Great Gatsby".
Så här färgglad och rolig var jag resten utav dagen ^_^ Efter Topshop gick jag in till Söder och bokade Tatueringstid på Infamous Tattoo. Var så jävla nervös innan, tyckte det var superjobbigt, folk på tatueringsstudio är ju supercoola och så kommer jag här och är töntig och socialt efterbliven. Men det var som tur var mycket mindre läskigt än jag trott och kändes så JÄVLA bra efteråt, ska dit den 10:e Mars, längtar ihjäl mig! Länge sen man längtade en massa till något, det är så mysigt och jobbigt på samma gång.

No comments:

Post a Comment