Monday, February 13, 2012

Jag behöver pausa världen en snabbis, hinna scrolla igenom tumblr för att inte missa något, läsa min bok och börja på nästa (Brott & Straff, vill inte ;___; men jag måste BILDA mig!), läsa igenom mina tidningar (Elle, Style By och Nöjesguiden), städa, stryka skjortor... sen kan vi börja köra igen så kan jag gå och träna (då kan världen inte vara pausad, receptionisten måste ju dra mitt kort så att besöket blir registrerat (dock hade det varit ganska nice om jag kunde pausa och göra en move_objects on så att jag kan få alla maskiner för mig själv!)). Behöver åka in till Söder för att boka tatueringstid också, var där i lördags och visade vad jag tänkt göra (sista versen i denna fantastiska låt), men tatueraren förklarade att det inte var görbart och att texen skulle ta upp typ hela ryggen, så det blidde inget. Har en ny idé nu, har massa idéer. Visar när det är gjort sen!

Är jävligt sugen på tatueringar just nu, har massa idéer, men man får ju tänka lite så att allt blir snyggt tillsammans också. Har ni några bra ställen för inspiration att rekomendera? Jag började följa Fuck yeah, tattoos! på tumblr, finns rätt mycket snyggt där :)

No comments:

Post a Comment