Thursday, February 23, 2012

These old things?

 Le Vernis Black Satin, ja, det är lätt värt att köpa nagellack för 250 spänn, spinner som en katt varje gång jag ser dubbel-c!
Var inne i stan med Seba förförra helgen, åt på "min gamla kines" där jag brukade köpa take away när jag bodde hemma. Brukade alltid äta den supergoda friterade kycklingen med citronsås som Seba åt, nu kan jag inte äta den längre, så jag åt skalddjurssoppa och vegetariska dumplings :)
Älskar ögonfransböjaren från Chanel, behöver inte böja fransarna flera gånger med den, så nu går det mycket snabbare att sminka sig!
Hej hej är är jag :) Gillar mitt hår väldigt, fast det är mycket slitet nu. Ska bleka håret en gång till och tona det med vittoning, när jag fått rätt platinafärg på topparna är det hög tid för ett frisörbesök!
Min frulle här om dagen, sådan bizarr portion! Köper spanska jordgubbar lite då och då för att jag inte kan hålla mig tills det är säsong här i Sverige. De är förvisso inte lika goda, men jag älskar verkligen jordgubbar så det får duga tills dess. Har ätit grapefrukt till frukost varje dag sen förra måndagen, har gått på en rätt sträng detox-diet de senaste tio dagarna, igår tog den slut och jag mår skitbra och är rätt nöjd, har gått ner 3 kilo ungefär och känner mig grymt fräsh och hälsosam! Har slutat röka också :)
Här är mina vardagssmycken, tvingar mig själv att vara beroende utav dem, vill vara en person som känner sig naken utan signaturaccessoarer. Har köpt armbanden med stjärnor på Topshop, det smala med peace-märke och det med en tand på Urban Outfitters, de med ögon är från House of Harlow 1960 och kors-örhängena är från Urban  Outfitters :)

No comments:

Post a Comment