Friday, January 13, 2012

Anthropologie

 Såna här detaljer måste man ju bara älska! Vad är nu detta, kan man fråga? Detta ljusiga kuvert innehåller min retursedel, classy.
 Fick allt porslin för över en vecka sen, men jag hämtade ut den stora tallriken med text idag. Paketen skickas till något konstigt postkontor här i Bromma med märkliga öppettider, irriterande för det verkar inte som att jag kan göra något åt det, känns knappast som första gången jag beställer från Anthropologie.

 Jag har hittat mina perfekta champagneglas (Sebastian, min lille champagneexpert, misstycker, säger att de får champagnen att bubbla för mycket, men jag gillar bubbligt och det är vikigare hur saker ser ut än vilka egenskaper de har), nu måste jag bara ha mina perfekta vinglas, de vi har nu är alldeles gräsliga!
Min nya flasköppnare, kommer tvinga min pojkvän till tidig alkoholism med all öl han ska dricka nu. Vart hittar jag Diet Coke på glasflaska?!

No comments:

Post a Comment