Sunday, January 29, 2012

Getting out of hand

Vi tog en sväng på Topshop idag, hittade ett par skor jag gillade, låga och ganska nätta kängor, behöver något annat än de grova bikerkängorna jag ständigt har på mig. Sebastian tyckte att jag skulle vänta tills nästa helg istället, inte bara köpa på ren impuls, han har så rätt! Nu går jag runt och bara puttrar av ha-begär, så fina var dem! Maskulina. Försökte hitta dem på Topshops hemsida för jag ville visa, men de fanns inte där, hittade en miljard andra grejer istället...
 Vill ha Doc Marten's, gärna både i svart, vitt och oxblodsrött.
 Pastellrosa loafers, gillar verkligen pastelltrenden i vår.
 Och preppy loafers ena dagen, och så lite grova kängor nästa :) Blair Waldorf!
 SÅ JÄVLA coola, vem kan vara nere i blanka, gula skor?
 Eller mintgröna dito.
 Like! Looks comfy.

 Drömbikini?! Har en sådan missoni-inspirerad i lila från H&M, men tycker bättre om färgerna här. Vart har jag sett denna innan?
Oh, that's where.
 Älskar allt med kors! Är det fel pga är inte kristen? Whatevz, Jesus is the new black.
 Påminner om Isabella Marant förra våren, vill ha vit, stickad tröja till. Och smala ben, annars är det ingen poäng.
 Åh ja, varför inte mintgröna också?
 Älskar dessa byxorna, vill ha med tan-färgade skor (Litas?) och skjorta i ljus lavendel, se ut som en liten vårkamarell :)
 Härlig, bara-slänga-på-sig klänning, med typ Converse och röda, hjärtformade solglasögon eller svarta Wayfarers.
 Behöver mer blått!
 Behöver kanske inte mer gult men vill ha ändå pga ÄLSKAR gult!
 BRA väska!
 Samlar på armband lite, vill ha en massa små armband, har hitills hittat fyra som jag har varje dag. Det här är ett sånt som hade passat bra, i alla fall på sommaren. Festivalpunkigt med lite inka-feeling.
 Mer kors!
 Tror det skulle vara så coolt med en sån jättefärgglad fjäder, som liksom smälter ihop lite med ens rosa-blonda hår :)
 Hippie örhängen!
 Fjortispärlarmband!
 Alltså vet inte om jag blivit knäpp, men är SÅ sugen på läderarmband? Blir kanske Ed Hardy-tshirts här näst, vem vet?
 Mer kors, mer hippieism!
 Gillar såna halsband, antar att de är tacky för typ finns alltid på billiga turistshoppar? Aja.
 Mer kors, och ett till sånt där armband som jag skulle kunna ha varje dag.
 Tycker sån örhängen är coola. Men det får man väl inte tycka i det här jävla landet?!
 Kors, och här vill jag nog också bara använda en.
 Ha, älskar! Ser ut som små magic mushrooms knoppar upp på fingret.
 Mmm, älskar transperanta skjortor, extra fint med guldknappar :)
 Såg den i butik och tyckte den var så fin och mysig.
 Vill ha så kan jag köpa liten hatt och glasögon och leka "Where's Waldo?" :)
 Ni vet, det där med kors...
Mysig kofta, såg den i butik idag, kändes inte kliig när jag petade på den.

No comments:

Post a Comment