Saturday, January 28, 2012

HAHA

Skulle bleka  håret nyss, hade sparat flaskan jag använde igår i dess kartong. Tror ni inte att flaska SPRÄNGS och bara sprutlakerar hela badrummet?! Looked like a regular cum fest in there! Får hoppas att den pärlblonda blonderingen jag sparat råder bot på problemet, blir helt utbränd av allt detta blekmedelsshoppande! Aja, nu har jag fått agera försökskanin, och nu vet vi alla i fortsättningen att man INTE ska spara blekmedel. Borde alltså använt upp det igår istället, men jag sket i det och gick ut och söp, och det har jag sannerligen fått betala för idag, har typ inte varit redigt bakis på typ ett år, jag började på riktigt gråta idag för att jag hade så ont i huvudet. Spydde också. Snöt ut quornfärsbitar så, the glamorous life of...

No comments:

Post a Comment