Friday, January 13, 2012

Sista bilderna

Och så ett litet urval ur telefonen.
Gula strumpbyxor, hade tänkt att det var fint, gillade hur iögonfallande det var, men sen tyckte jag att det var lite för likt ben-färg, kände mig som den elaka gula gubben i Sin City :(
Tråkigt men fint pga mina as-snygga skor!! Ny t-shirt från Monki, motivet är en filmkamera som spyr ut filmrulle om någon undrar.
Tyckte Seba skulle vara så här fin på nyår, men han nekade.
Jag var så här fin på nyår!
Tycker väldigt mycket om den här nagelstilen, fast jag behöver såna där manikyr-mallar, blir så kantiga när jag gör för hand, och det här är ju liksom vänsterhanden.
Jag på IKEA förra helgen, vi köpte garderober, de var jobbiga att sätta ihop, nu har jag mycket mer plats för mina kläder, jag har sorterat dem i färgordning.
Två små mumintroll :)
Great wall of tea.
Militärgrön skjorta och kavaj, ÄLSKAR mina Litas, förvandlar mina hobbit-ben till riktiga ben för människor.

No comments:

Post a Comment