Tuesday, January 31, 2012

Michaela fun fact #1 I love pickles!

OM NOM!
En liten statusuppdatering på mitt liv as we speak: Köpte som bekant ny hudvård i helgen och ömsar därmed inte längre skinn som en orm. Har även hållt mig borta från foundation, dels för att den var slut och jag har gömt huvudet i sanden ang. det faktumet, dels så ville jag se om min hy blev extra mycket bättre av att vara utan. Lite småpinsamt att gå runt med min rödflammiga hy på jobbet, men jag antar att det var lika äckligt för folk innan så mängden hat som strålar mot mig dagligen består oförändrat. Älskar krämerna i vilket fall, älskar att det tog mig mindre än en månad att uppfylla nyårslöftet "lägga mer pengar på hudvård" (detsamma kan man icke säga om nyårslöftet "sluta röka så jävla mycket"). 

Jobbar 11:20-20.05 denna vecka, hatar egentligen att jobba sent, men det sköna är att jag hinner iväg till gymmet tidigt, och så har jag hunnit med att gå till jobbet både idag och igår! Jävligt skönt att träna på morgonen när det är lite folk, får lätt social fobi av människodensiteten som pågår om kvällarna. Börjar tycka att det är kul att gå till gymmet igen också! Kände innan att jag bara gjorde dåligt och inte kom någon vart, men nu känner jag mig rätt duktig efter passen. Älskar träningsvärken, typ känner hur snygg och hård min röv blir. Working that ass solid!

Mm-m, typ allt är rätt soft nu; cash-flow, träningsnarkomanin jag arbetar på, min kärlek, mitt nya, snygga hår... LEDIG nästa vecka! Fyller år. Sämsta just nu är att min lägenhet är stökig som fan och att jag måste vänta till helgen för att köpa skorna jag vill ha. Har lättångest över hur jävla mycket pengar jag har, annars går bilen bra.

No comments:

Post a Comment