Sunday, January 1, 2012

Nyårslöftena

Hoppas ni alla hade ett trevligt nyårsfirande i gårkväll, vi tog det ganska lugnt, våra planer förstördes ganska precis innan tolvslaget, men vi hade trevligt ändå. Var kanske lite onödigt att ta en taxi in till stan, hänga i Slussen under tolvslaget i 15 minuter och sen ta en taxi hem igen, men men. Lägger upp bilderna lite senare när jag har lust och ork, tills dess får ni mina Webcam-bilder för nyårshälsningen på Facebook.

Jag gillar Nyår väldigt mycket, det är den högtiden då man får vara så glittrig det bara går. Älskar nyårslöftena också, nystart. Älskar att vara bakis, äta tiotusentals kalorier och kolla på Victoria Secret's Fashion Show och nypa sig i magen. 

Förra året hade jag som nyårslöften att sluta röka helt (nope, får nu lova att endast feströka... igen), skaffa mig en snygg VS-kropp (VS-standard håller jag väl knappast, men fram till jul såg jag bra ut, har fläskat till mig lite nu, men det är snabbt åtgärdat så fort jag börjar gå till gymmet regelbundet igen.). Kommer inte ihåg om det var något mer jag lovade, och kommer jag inte ihåg det så var det väl inte så viktigt.

Inför för 2012 vill jag:
Fortsätta träna såsom jag har gjort, bli snyggare, tappa fett. Gå ner en jeansstorlek.
Bli mer humanistisk, bry mig mer om fattiga.
Äta färre animaliska produkter, lära mig laga bättre vegetarisk och vegansk mat.
Lägga mer pengar på ansiktsvård, vara mer intresserad utav krämer.
Lära mig franska.
Sluta jämföra mig med andra på ett negativt sätt, framför allt sluta jämföra mig med folk som är helt orealistiska, typ fjortonåringar.
Inte känna mig obekväm i någon typ utav plagg.

Har ni några nyårslöften eller mål inför det här året?

No comments:

Post a Comment