Tuesday, July 26, 2011

Bäst att passa på och äta medans man är ledig och har tid.

Idag har jag fått vara ledig, har varit lite ångestfylld hela dagen för att den inte skulle bli så bra. Hade egentligen tänkt gå på ett Body Pump-pass vid tolv, men sen insåg jag att man blir betydligt mycket mer snygg utav att ligga hemma och ÄTA, så då gjorde jag det istället. Eller, efter ett tag så insåg jag att man lika gärna kan vara död om man ska ligga hemma i sin pyjamas och läsa tidningar/bloggar med fruktkladdiga fingrar, så då dushade jag, klädde på mig och gick till Blocks.
Hade egentligen på mig typ exakt det här förra veckan när pappa var över på lunch, har inte för vana att klä mig i samma kläder så tätt inpå, men tyckte att det var fett snyggt och dessutom bloggade jag den inte då, hur kan man egentligen vara säker på att det hände? Återvann även den osminkade looken, men det kan ju vara bra att låta huden vila lite? Den är inte jätteglad över att jag står och friterar pommes hela dagarna liksom :(

Skjorta: Topshop
Skinnjacka: Saints&Mortals/Carlings
Ryggsäck: Topshop
Jeans: H&M Kids
Skor: Converse/Asos.com

Kan förresten rekommendera alla svenskar att ni beställer era Converse från typ Asos eller annan brittisk sida, sparade typ 300:- på det. Fri frakt har det också, och så mycket fina kläder att man blir virrig!
 Provade lite kläder på MQ, två kjolar som jag inte gillade, och två fina skjortor av denna typ. Provade en vinröd också, men den champagne-färgade var finare.
 Och en mysig, benvit kofta också.
Och den här provade jag på Vero Moda eller Only eller vad den butiken nu heter, DO want! Älskar färgen, gör mig sugen på tomatsoppa.

Provade ett par jeans på H&M i samma färg, ångrar att jag inte tog kort så fort jag tagit dem av mig, de var ganska snygga faktiskt! Blev dock jävligt förbannad när jag var på H&M pga alla fina bh:ar med tvångsinbyggda kuddar. Är det verkligen alla bh:ar som är så, undrar man då? Nej nej nej, bara de för oss småbröstade flickor, för vi kan ju omöjligen vara nöjda med våra behag? Självklart vill vi att det ska se stora och vulgära ut så att ingen kan ta oss seriöst. Bh:ar är fan min största västvärldssmärta, typ det obekvämaste av alla plagg också, men de där fina trekantsbehåarna får man ju aldrig tag på.

Aja. Har även hunnit koka rispudding på havremjölk och bakat veganska havrerussinkakor idag, bra dag!

No comments:

Post a Comment