Monday, July 25, 2011

Min dag

Jobbat 12-17 idag, har varit helt okey, men jag längtade efter att få sluta för vi skulle grilla på kvällen! Dessutom längtar jag alltid efter att få sluta ifall jag kommer få träffa Sebastian direkt ^_^ Får jag inte det är det skitsamma, är jag ensam hemma äter jag säkert bara massor.
 Hade bjudit över våran vän Chris K också. Pojkarna åt Entrecôte och jag åt en vegetarisk cheeseburgare utan bröd och så åt alla grillad grönsaker. Tyckte inte så mycket om maten, hamburgedressing vi köpt var äcklig och barbecue-såsen var äcklig, och då förstörde de all annan mat så ingenting var gott :( Men sen åt jag jordgubbar med soyamjölk och blev glad igen!
 Hade köpt nya, fina redskap för att fixa med blommor, nästa år ska jag ha ordentligt gröna fingrar och en fantastiskt prunkande balkong! Tills dess ska jag ha en lägenhet som prunkar utav växter som inte är farliga för katter att äta.
 Planterade om basilikan jag köpte här om dagen, vill alltid ha färsk basilika i köksfönstret, det doftar så gott och så kan jag ju göra en massa pesto hela dagarna.
 Har suttit i köket och spelat Sims hela kvällen, tände ljus trots att det inte var mörkt och så doftade hela köket av krispig champagne.
 Fyllde en gammal vinflaska med vatten att vattna blommorna med, tyckte det var fint.
Just nu spelar jag Sims 3 Nightlife, eller det är senaste Expansions Pack jag installerade i alla fall. Vet inte om det beror på Nightlife eller en uppdatering jag gjorde precis innan jag startade spelet men Sims har blivit SJUKT roligt! När man skapar simmar så kan man inte bara välja hur smala eller tjocka de ska vara, eller hur vältränade, men man kan också välja hur rippade de ska vara och i tjej-simmarnas fall kan man göra större tuttar! En dröm som blir sann, det enda som fattas nu är att kunna bestämma längd på simmarna så att jag kan göra en liten realistisk pygmé-Michaela. Fast där slutar min önskan efter realism, som alltid gör jag mig själv crackhore-smal, men lite måste man väl få drömma? Man kan lägga till kroppsbehåring på män nu också, så Sebastian slapp se fullt så feminin ut :) Man kan bo i lägenhetskomplex nu också, jag plundrade en stackars vampyrfamiljs hus och sen hade vi sex i hissen.

No comments:

Post a Comment