Friday, July 22, 2011

Skärpning!

När jag bloggade på engelska förut så var ja en del utav den internationella gyaru-bloggosfären, en där man inte behöver uppdatera vidare ofta. Om inte andra gör det så blir det ju märkligt när man själv gör det. Nu bytte jag hastigt och lustigt tillbaka till den vanliga, svenska bloggosfären, där man bör uppdatera varje dag och helst flera gånger. Om det blir flera inlägg om dagen kan jag inte lova, men jag ska i alla fall bli bättre på att blogga "i tid", och inte posta outfits osv. flera dagar för sent. Har blivit lite lat nu, sen är det ju skillnad eftersom att jag jobbar mer och dessutom inte har någon möjligthet att blogga ifrån jobbet som jag hade förut. 

Nu ska jag springa iväg och köpa två kilo lök och sen jobba, men vi hörs!

No comments:

Post a Comment